Nekad UTTER | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UTTER

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? billy jönsson

Ange ditt födelsedatum 27 November 2009

Vad heter du på discord? UTTer!?#7680

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15 till 20

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte typ 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? göra så inte så många lalla och bryter mot andra regler

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för det är en jätte bra server som är rolig att spela på och vill att andra ska få högre rp på serven

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? vet inte kicka det som bryter mot reglerna och saker man inte får göra

Varför ska just du bli servervakt? jag ser ganska många som typ vdmar, rdmar och lallar och mycket mer saker man inte får göra som inte de andra servervakter ser

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill att server ska inte ha så mycket lalla och mer

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? asså kan ganska så mycket om det

Är du whitelistad på serven? ja det är jag + kriminell

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja några gånger men det var felaktiga för jag bara åkte så blev jag bannad för krim utan krim roll

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och ska inte göra det på ett bra tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka