Nekad UtopiaFFA | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UtopiaFFA

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/UtopiaFFA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Utopia¤4492

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär aka ( Charles John ) 25 år växte upp i ghettot med hans Extra mamma men sen flydde han hemifrån ( därför hans namn är lite normalt, men han är halvmexican). Så han har lite kriminalitet i blodet osv.. Känslor är ngt som han inte har över huvudtaget för han har sett för mycket i sitt liv soo det finns inget som kan få han och må dåligt osv..
finns inte såå mycket som Charles gillar, men ett par saker som han tycker iaf är lite intresant är bilar och vapen..

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen för att jag skulle vilja bli Whitelistad är nog för att det skulle hjälpa min karaktär med till exempel: Skapa ett gäng.. och hålla på med andra kriminalitet saker som råna banker osv..

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom scrollade igenom FiveM och då såg jag denna servern och provade denna, och nu älskar jag denna servern..

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är nog att utveckla BÅDE mig OCH min karaktär mer, så jag blir mer van med RP eftersom detta är min första RP server, och mitt mål för mig är och bli bättre med ordföråd och RP, för o kunna ansöka till NoPixel som är mitt ultimata mål :)

till dig som läser detta.. Hoppas att du har en bra dag och glöm inte att du är värd <3

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka