Nekad usse | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

usse

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Vad är ditt discord namn? usse#9873

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter usse och är svensk med utländsk familj. Jag är 21 år gammal jag ska försöka skaffa jobb på maria louis bill firma. Jag försöker vara en allmänt social och glad karaktär i server. Mitt intresse på server är att köpa bilar och motorcyklar mmm. Men senar i hade min karaktär tänk att gå in i det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RPs eftersom att jag har kunskaper om det sen innan. Jag följer även reglerna och skapar inga problem.
Vill att scenaroin ska vara roliga. Är samt seriös och lallar inte. Har tidigare Roleplayat på Unive men slutade Roleplayat ett tag, men nu kommer jag tillbaka till det och ansöker där med om medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna scenariot utan man kan också förlora, t.ex. att man blir stannad av en polis för fortkörning så ska man inte inte bara köra vidare för att bli av med snuten utan man kan rpa vidare och låta polisen ha roligt också. Man kan ha kul även om man inte alltid vinner ett scenario, det ska vara roligt för båda parter

Hur hittade du Unive? Genom en kommpis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka