Accepterad user1337 | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

user1337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125396516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? mbu7#3828

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu Göransson och är släkt med micke göransson som är hans storebrorsa och Abus största förebild Abu är kriminell och älskar droger han är grovt drog beroende och om han inte får droger kan han börja bete sig konstigt och skrika till ibland och göra konstiga ljud. Han blev lämnad av sin pappa när han var 7 år hans pappa tog han till sverige sedan flydde pappan ensam till Somalia. Satt Abus liv har inte varit lätt och är inte det nu heller han har aldrig haft någon tjej och är 32 år och han kommer nog aldrig komma ur kriminaliteten vilket han tycker är sorgligt men han klarar sig inte utan droger han hade ett drogförbud för länge sedan som slutade med att han försökte hänga sig men repet gick av som tur var för annars hade inte abu levet idag men detta är början på något stort så vem vet vad händer här inne på Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill spela här igen för att det var roligt när jag spelade här förut jag har även tänkt att bli krim och rpa med min kompisar vi har nästan alltid rpat tillsamans på servrar vi alla har över 1000timmar på fiveM och gör alltid roliga och långa senarion och följer alla regler

Vad kan du bidra med till serverns RP? långa senarion som är kul för båda parter och inte tänka att man ska göra allt för att vinna senariot utan man ska spela efter regler och sedan göra senarionarna som dom kommer men långa senarion är dom roligaste

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att det ska bli roligt för båda parterna i ett senario och skita i om man förlorar eller vinner ett senario det är självklart roligare och vinna men förlorar man ett senario ska man skita i det och gå vidare för det är det som rp går ut på man kan förlora och vinn senarion men man ska inte gråta för man förlorat ett utan ta saker och ting som dom kommer allt serveras inte på ett guldfat i rp

Hur hittade du Unive? har kört på unive förut

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka