Inaktuell user1337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

user1337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad heter du på discord? user1337#3828

Vad är ditt hexid? 110000145727c24

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag känner att jag vill hjälpa till på denna server och känner mig redo har över 1000rp timmar och kommer hjälpa till väldigt mycket vara aktiv ofta

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är en erfaren rp spelare med över 1000 timmar rp som alltid är trevlig och social som gärna hjälper till jag är väldigt aktiv runt 2-5 timmar på vardagar och 3-7 timmar på lov helger m.m

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt och alltid vara trevlig och aldrig ta ut någonting på dom alltså om jag är stressad ska inte dom märka dom ska känna sig välkomna och trygga när dom tar sin intervju man ska aldrig skratta åt någon om den säger fel sak på någon fråga utan alltid visa respekt och hjälpa till när dom behöver hjälp

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? fattar inte riktigt frågan men att alla ska vilja var medlem på unive det ska vara någonting man vill vara och man ska sträva efter att vara det då man får mycket mer tillgång till jobb osv

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla regler utan till och helst vara trevlig och kanske över 10 timmar rp och dom ska veta vad rollspel går ut på att inte lalla märker jag lall i intervjun nekar jag känner jag att någon inte tar det seriöst och bara lallar nekar jag också men är det någon som verkligen vill och visar det så godkänner jag

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? alltid vara trevlig och bemöta alla personer med respekt och behandla alla likadant och hjälpa till och lära folk rp grunderna

Hur ser din aktivitetet ut? ca 2-5 timmar på vardagar och ca 3-7 lov helger

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan server det är unive som gäller

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka