Inaktuell User11111 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

User11111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad heter du på discord? Gurra#9789

Vad är ditt hexid? 1100001484a379c

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill kunna göra att ny personer som kommer till servern ska kunna spela den som den är gjord att spelas. Jag har varit aktiv på FiveM och discorden nästan varje dag nu och jag skulle vill utveckla servern med att hjälpa till att nya spelare kan spela seriös rp och ha roligt på serven med alla andra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är social och jag skulle kunna hjälp serven väldigt mycket. Jag är väldigt snabb att svara i dm om någon vill mig något och jag försöker att hjälpa så mycket jag kan om någon behöver hjälp. Jag är glad så att de ny medlemmarna skulle tycka att det är en trevlig server och inte tro att den är en toxic server genom att man är otrevlig och göra att dom kår till en ny server, det vill jag inte.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska möta alla med respekt och lika mycket värde som alla andra. Ingen ska känna sig annorlunda än andra bara för att jag gjorde att de kände så.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig betyder medlemskap i Unive att du är en del av Communityt , och när du (till exempel) kan ha ett jobb eller vara kriminell etc. är du en del av rp på servern och är glad att vara medlem , arbetar inom vården etc. När det behövs fler människor. Om alla är medlemmar kommer antalet hökare att reduceras kraftigt, eftersom hökare inte kommer att lägga tid på medlemsansökningar. Unive är en server öppen för alla, men ju fler medlemmar, desto fler människor som verkligen vill ha rp: a. Så för mig och de flesta andra kan medlemskap i Unive innebära att du är gemenskapen och rp Del av: annat eftersom det finns inga medlemmar, servern blir inte lika stor som idag, eftersom medlemmar kan få din bil reparerad eller omhändertagen osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Personer som går med i Unive har i allmänhet en relativt hög RP -nivå och kommer aldrig att ta det lätt! Att känna till de grundläggande reglerna och några scener i rp, veta vad som är bra och vad som är dåligt, vad du kan göra och inte, de ska också ha en välbyggd karaktär, ska inte vara stygga och roliga, men samtidigt ha en hög rp -nivå och känna till alla grundläggande regler för rp och alla Unive -regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt jobb är att läsa skriftliga ansökningar och godkänna/avslå dem utifrån deras personlighetsstruktur, deras förståelse för reglerna och scenarion etc. Mitt jobb kommer också att vara en muntlig intervju, och jag kommer till exempel att fråga hur din karaktär är konstruerad, vad är ett maktspel, har du läst reglerna etc., och sedan godkänt/avvisat utifrån hur mycket de kan do. Jag måste också tagga personen och skriva ner resultaten, till exempel om det godkänns/avvisas vad det behöver för att utveckla osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Är inne minst 4-5 timmar per dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka