Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2006
Vad heter du på discord? Urex#0758
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 268 timmar totalt
Hur aktiv kommer du att vara? jag är redan rätt så aktiv men jag kommer spela mer om jag har mer att göra alltså polis yrket.
Vad heter du? Isak Gustavsson
Hur gammal är du? 20år.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja.
Varför vill du bli polis? Jag har varit det förut och skulle vilja vara det igen, det är kul för man får prata med folk.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? förebygga brott och att synas som polis.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det kan vara tids krävande och även stressigt.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis förut och har även jobbat på postnord.
Hur är du som person? Lugn, kan ta stress, trevlig och även
Är det något vi bör veta om dig? nej inget speciellt.
Vad heter du på discord? Urex#0758
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 268 timmar totalt
Hur aktiv kommer du att vara? jag är redan rätt så aktiv men jag kommer spela mer om jag har mer att göra alltså polis yrket.
Vad heter du? Isak Gustavsson
Hur gammal är du? 20år.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja.
Varför vill du bli polis? Jag har varit det förut och skulle vilja vara det igen, det är kul för man får prata med folk.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? förebygga brott och att synas som polis.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det kan vara tids krävande och även stressigt.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis förut och har även jobbat på postnord.
Hur är du som person? Lugn, kan ta stress, trevlig och även
Är det något vi bör veta om dig? nej inget speciellt.