Nekad UrbanFlax | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UrbanFlax

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/v1nta

Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? LSD#3732

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Urban växte upp i en förort i los Santos med sin mamma som hade ont om pengar de bråkade oftast om skolan senare med åren så började urban satsa rejält på skolan, senare hände det oväntade Urbans skola la ner och inga betyg fanns kvar från skolan, nu fanns det bara en väg för urban och gå den kriminella vägen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vet att jag är mogen nog för att roleplaya och ta hand om min karaktär och bevara Urbans livsstill gillar concepted väldigt mycket faktiskt och jag ska lova att hålla min karaktärs legacy.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar unive det påminner väldigt mycket om garrysmod dark rp vilket jag har spelat ungefär 2k timmar på

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via mina vänner som började spela nu när dom har blivit whitelistade skulle jag gärna också villja bli det :P

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en kung över lossantos, jag vet att det låter lite löjligt men det är en del av Urbans dröm

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka