Nekad Urban23 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RuleMule/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? säger i privat call skjut han döda han, metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag såg på en polares stream att någon hade tagit min polare th.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte ens med i scenariot. Jag hade precis varit ute och rastat mina hundar. När jag kommer tillbaka så ser jag allt som händer på min polares stream. Jag blir lite arg på honom som gör detta eftersom vi alla i hela samtalet tycker att han gör fel. Alla i hela samtalet säger att han ska skjuta honom som håller våran polare th. Jag säger att han ska skjuta om han är säker på att han kommer att träffa. När scenariot är slut går vi in i support och Naod drar in oss. Han tycker att dem gör fel men så kommer San och någon annan in. San börjar leta fel på oss och ber oss spela upp klippet. Efter ett tag så unmutar San mig och säger att de är pinsamt de jag gjorde när jag inte ens var med i scenariot och sa att han skulle skjuta om han var säker på att han skulle träffa. Samt är jag inte så kunnig inom den kriminella rpn men tycker faktiskt att de demn gjorde var fel. Men de var ju såklart fel av mig att be min kompis skjuta när jag inte har någon bra koll på krim rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en giltig ban. Jag förstår San till 100%. Jag har ingen koll på kriminell rp och ska därför inte säga åt folk vad dem ska göra och så var de ju även metagaming från min sida. Men jag tycker dock att de var lite grovt eftersom jag sa bara att han skulle skjuta om han var SÄKER på att han skulle träffa honom i huvudet. Sen gjorde inte min polare någonting av de vi sa ig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt lägga mig i scenariot överhuvudtaget jag hade ju inget med saken att göra. Jag hade kunnat skita i de och sköta mitt egna istället. Jag kunde även bett dem andra i samtalet som sa åt min polare vad han skulle göra att sluta och att de är powergaming. Men som sagt de bästa hade varit om jag bara skitit i de från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är jätteviktigt att spela med suntförnuft och följa alla regler. Jag har även lärt mig att jag inte ska lägga mig i saker som jag inte har med o göra även om jag tyckte att motparten gjorde fel. Jag vill även be om ursäkt för de jag gjorde. De kommer aldrig hända något liknande om ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamen

Vill att du ska lära dig av din ban då du har spelat på servern i ett tag samt du var SV.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka