Accepterad Urban23 | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-17 200427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att valentino valde att banna mig för att jag körde in några som körde in i oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var o hämtade mat irl medans min polare körde mig. var borta i säkert bara 3 min sen när jag kommer tillbaks så kör några grabbar efter oss. dem krockar in i oss o vi kör efter sen blir min polare bannad. jag hade ingen aning om att min polare gjort något innan då jag inte var vid datorn. då tyckte jag de va bs att han blir bannad när dem gör så och han blir bannad. jag shuffar till förarsättet i min polares bil och kör på dem som körde på oss. därefter blir jag bannad. sv som bannade mig först satt i bilen samtidigt som hans polare kör på oss men tar endast åtgärdar mot oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja detta var väl en giltig ban. de var de eftersom jag förstår varför jag blev bannad. de är ju helt klart vdm från min sida men också från deras. jag såg ju bara att dem körde på min polare. då visste jag inte att min polare kört på dem innan. då tyckte jag såklart de var lite bs att han blev bannad o kör in i dem. helt klart fel av mig dock oavsett men som sagt trodde jag att dem bara körde in i oss utan anledning och bannar min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 3 senaste 3 och lärt mig av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade väl inte behövt gå afk från första början. sen hade jag ju inte behövt köra på dem oavsett om dem gjorde något fel eller inte. de är alltid ett regelbrott med vdm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte ta ut saker man blir sur för ooc in game. sen att inte gå afk och att inte vdma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka