Accepterad Urban23 | Ban Överklagan [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? mrpondanski

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-15 162935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en polis samt deras polisbil. Fast de var inte meningen att köra på polisbilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle köra min polare till sjukan sen börja mitt spel lagga as mycket som vanligt. Får typ 3 fps och texturerna försvinner. Kunde inte sakta ner heller för att de lagade så mycket. Sen när ja krockar så slutar de lagga eftersom spelet inte behöver rendera in grejer lika snabbt. Då rpar jag på de och säga aj o sånt. Polisen blir skit sur och vill inte rpa på de alls. Han säger bara du kör 300 genom stan bra jobbat. Då blir jag sur och säger käften jag har as ont i huvudet din idiot. (Menar att jag lagar). Sen kör jag över han vilket självklart inte är okej men blev bara sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ju en giltig ban. Jag förstår varför mrpondanski valde att banna mig. Men jag försökte som sagt inte göra något fel. Kan inte direkt hjälpa att de lagar så jävla mycket. O sen så var de ju självklart mitt fel att jag blev så arg och körde över polisen. Ber om ursäkt för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 2 senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väl inte behövt bli så arg på polisen även om han blev så arg. Blev bara arg för att de lagade sen i kombination med att den polisen blev arg på mig fasten jag inte kan hjälpa att lagar. Mitt fel att jag blev sur och körde över honom som sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Inte bli sur för något ooc och inte bli sur så lätt. Och ifall man blir sur på någon ska man inte ta ut de på ett regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka