Accepterad Urban23 | Ban Överklagan [Ledning]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? l1ndgren

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-16 012912.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev /spawnmenu efter en krock när jag blev jagad av polisen. sen rpa jag för lite på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannad av polisen och körde eftersom jag inte hade körkort och hade en kniv på mig. då krockar jag o så sitter jag i bilen o sa typ bara aj vilket kanske var för lite. sen kom de inga poliser så tänkte att dem strunta i de. sen hade jag kryckor med så jag pallade inte gå bort till ett garage så jag skrev spawnmenu. sen typ 15 min senare blir jag bannad. sen skrev l1ndgren till mig i pm att bannen skulle vara i 1 dag och att de blivit fel och att jag ska kontakta högre uppsata men jag vet inte hur jag ska göra de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. giltig ban men längden är överdriven i mitt tycke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har väldigt många men har lärt mig av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit spawnmenu även om jag inte palla gå till ett garage när jag har kryckor sen rpa bättre på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, lärt mig rpa bättre för övrigt och inte c logga eller p gamea. förstör scenarion bara

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag skrev med l1ndgren för nån dag sen o då sa han att han pratat med högre uppsatta och dem hade konstaterat att de blivit fel i systemet. sen hade jag jättegärna velat spela nu på lovet. släpper ni in mig så ska jag sköta mig. en kick och ni kan p banna mig. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka