Accepterad Urban23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 035233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning eftersom ludde bara skrivit Problemspelare men kan lägga en vild gisning på min banhistorik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o väntade ut en ban som hade gått i 12 dagar sedan sen när jag gör en ban överklagan så nekar ludde den och ger mig en p ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt så tycker jag detta är både rätt och fel. Jag har varit inne på servern tidigare med 115 bans och sen när jag får 117 så blir jag p bannad. Inte direkt heller. Utan jag ska vänta ut min ban som jag hade innan denna p ban i 12 dagar som skulle varit i 15 om jag inte minns fel. Och sen bli bannad. Jag förstår verkligen inte. Ludde har nekat min banöverklagan tidigare angående den icke p bannen innan denna och inte valt att p banna mig. Men nu helt plötsligt så väljer han att p banna mig. Jag förstår ändå ifall han bannar mig ifall de är för min ban historik. 117 bans är helt oacceptabelt. Men samtidigt så har jag ju varit inne på servern innan med 115 och Ludde har svarat på min ban överklagan som jag gjorde om icke p bannen och inte valt att ta detta beslutet förräns nu. Jag såg fram emot att spela Unive men sen blev jag bannad för en skit grej. Och nu när den bannen nästan var slut så får jag ett ännu hårdare slag i ansiktet. Nu kanske jag låter barnslig men känns som Ludde har något emot mig personligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt så har jag extremt många. Men till mitt försvar har jag spelat på servern sedan 2020 och sen ska jag vara 100% ärlig. Jag har lallat på servern och inte brytt mig om reglerna i perioder. Men har även spelat för att rpa seriöst också. En liten del av min tid på Unive har jag spelat seriöst. Haft krim, varit polis, meko, auto, qpark och en massa mer. Men sen också lallat vilket så klart inte är okej. Sista tiden har jag bara försökt rpa seriöst. Skäms helt ärligt över alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vad ska jag säga. Inte varit så omogen som jag var på den tiden som jag drog på mig alla bans. Jag kunde liksom göra terrordåd och tycka de var roligt på den tiden. Dem bannsen jag har dragit på mig dem senaste månaderna är mycket mildare regelbrott jämfört med dem jag gjorde 2021 till tidig 2024 tiden. Spelade också seriöst lite då o då vid den tiden men mest bara kört för att förstöra för andra och lalla. Sista tiden har jag BARA försökt spela seriöst. Ska också säga de att dem bansen jag dragit på mig den sista tiden är ofta för att jag blir förbannad på folk. Jag har en väldigt kort stubin. My bad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade lärt mig innan den också. Jag försökte spela seriöst den sista tiden. Men allt sket sig ju nu pga min historik. Men jag har väl ändå lärt mig att jag måste sköta mig till 110% om jag nånsin blir insläppt på servern igen. Har varit bannad i snart 1 år och har mognat nu och kommer bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Snälla kan ni förlåta mig. Har varit bannad i 9 månader och jag svär på allt att jag kommer skärpa mig. Har mognat sedan sist och vill spela på servern seriöst nu. De är så jävla tråkigt att inte kunna vara med mina polare på unive. Jag fattar varför ni inte vill släppa in mig på servern, men jag lovar om jag ens får en kick kan ni Perm banna mig med en gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka