Nekad uraloo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

uraloo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ural

Vad är ditt discord namn? uraloo

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Olsson och är 25 år gammal. Adam är uppväxt i en liten stad i södra Sverige. Han växte upp med båda föräldrar och inga syskon. Adam var en olycka och hans föräldrar ville inte ha honom. När Adam fyllde 18 slängde hans föräldrar ut honom. Adam hade ingenting till sitt namn. En lokal kriminell grupp plockade upp Adam från gatan och värvade honom, i gengäld fick han en stadig inkomst och någonstans att bo. Den här kriminella gruppen drog in Adam i väldigt mycket drog försäljning och drog användning. Adam är väldigt intresserad av bilar, och vapen. Adam är en väldigt arg person, men han kan också vara väldigt glad ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kriminella scenarion, andra scenario, en extra Adam Olsson på servern och en trevlig personlighet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinst, det ska vara kul för alla som deltar i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått serverns grundregler. t.ex rdm aka random deathmatch, vilket innebär att man inte för döda eller skada någon utan bakomliggande anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, nästan ingen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bli medlem på den här servern och vara en del av communityn.

Tillbaka