Accepterad Unos | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098958070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Unos#4809

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Alfred Andersson och är 22 år idag. Alfred är en väldigt aktiv person som inte riktigt klarar av att sitta still, men han har också humor samt så har han det väldigt stressigt ibland så han kan hantera det ganska bra. Han växte upp i Sydafrika med hans mamma, pappa o sin brorsa mamma var en väldigt snäll person som tog hand om Alfred väldigt bra och brydde sig om sina barn men dessvärre så var hans pappa inte så mycket i bilden då han hade varit otrogen mot Affes mamma, så han startade en ny familj och fick nya barn. Så Affe o hans brorsa Abdul blev uppfostrad bara av hans mamma men det var inget fel med det då Affe mamma var väldigt snäll. Han var intresserad av fotboll, va med sina kompisar och bilar. Men en dag hände det något hemskt deras mamma hade varit med om en olycka och klarade sig inte och eftersom deras pappa ville inte ta hand om dem så blev de adopterade av en svensk familj. Så det flyttade till Sverige och behövde starta ett nytt liv med nya vänner, nytt språk och nytt folk. Han var väldigt ledsen om vad som hände med han mamma men efter ett tag så hade han slutat tänka på det så mycket. Men Affe tog det som de kom och fick efter ett tag nya vänner och hade lärt sig lite mer om språket. Men Affe klarade av skolan och senare tog studenten och valde att flyta till en lägenhet. Han gjorde sitt egna lilla företag och tänkte att han inte skulle känna så mycket men det gick framåt för företaget och han började tjäna mer och mer pengar. Och nu är han CEO över derome och lever livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har en riktigt hög rp nivå, jag har också väldigt mycket erfarenheter om rp så jag vet hur man beter sig o rpar. Jag borde bli medlem på unive för jag är en väldigt kunnig person när det gäller rp för jag har spelat fivem mer än ett år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många bra scenarion som har mycket social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan klara av att förlora scenarion inte bara spelar för att vinna själv.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern förut och jag vill spela igen på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka