Accepterad Unos | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098958070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Trafick#1553

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han Hete Mike men har bytt namn till Alfred Andersson när han flytta till sverige. Och är idag 22 år och han är snäll trevlig och är modig och klarar av stress och är inte rädd. Alfred Kommer ifrån Sydafrika och När Han Var Liten Så Brukade Han Leka mycket med sina vänner t.ex Tjuv Och Polis, hans vänner stod honom väldigt nära när han hade det svårt. Alfred hade bra vänner men kände att han inte passade in med sina vänner när han var yngre. Det beror på att han var lite överviktig, så en dag så sprang han hemifrån och hans vänner och familj blev oroliga, Alfred hade en bästa kompis som hette abdul, abdul var väldigt omtänksam och han visste hur alla saknade honom så Abdul gick till deras favvo plats där han hittade Alfred och sa åt honom att alla saknade honom och att ingen bryr sig hur han ser ut, Så Abdul följde Alfred hem. Alfreds mamma som inte var så snäll brydde sig knappt men hans vänner och hans lillasyster Ray blev glada. Han Hade det väldigt svårt hemma eftersom hans pappa dog pga matförgiftning och hans mamma bara drack massa alkohol. Alfred är väldigt intresserad av Street race och han drömmer om att äga en egen ferrari en dag. När Han Blev 12 År så fick han sin första radio styrda bil han körde den mycket så han började lära sig om bilar och han ville tillslut försöka spara sig upp till en egen riktigt fet bil. men när han blev äldre och äldre så glömde han bort lite vad han ville men när han var 18 så minns han vad han verkligen ville göra och han valde att flytta till Sverige med sin lillasyster Ray. Alfred lämnade sin mamma själv men han tyckte ändå att hon inte hjälpte honom när han behövde henne så varför ska han hjälpa henne nu. Så dem flyttade till Sverige för att senare ta studenten så att han hade en utbildning. Alfred började hyra en lägenhet till han och Ray men den var inte det finaste men det var en plats att sova. Sedan tog han körkort till moppe och köpte en billig hoj för att ta sig till platser. Alfred gillade Sverige mycket men saknade sina vänner men han fick nya vänner i Sverige. Hans nya vänner var först riktigt snälla mot han som inte kunde prata så bra svenska men när han hade lärt sig mycket svenska så förstod han vad de sa, Alfred som trodde att han hade träffat bra vänner hade fel. Senare när han hade varit med dem så började de pressa han att hänga med och snatta från butiker. Men en dag när de sa till Alfred att vara med att snatta igen så sa han emot de tog upp en kniv och sa till Alfred att han måste men Alfred vägra han tog sin moppe till och körde där ifrån han kolla bakåt men de följde inte efter han. Han ville ha revansch men han hade inte något eller någon som kunde hjälpa han. Så han tänkte att han skulle gå färdigt i skolan och försöka komma in på ett jobb med bilar och greja med bilar och liknande när han kom hem en dag så satte han upp en tavla på väggen med massa bilar på bilden som alltid skulle påminna honom och tänkte när jag blir äldre så ska jag äga en egen bil butik eller verkstad 12 månader gick och han tog studenten och blev 19 efter studenten nästa dag så ansökte han till ett jobb och är då vidare senare dagen så gjorde han sig ordning för intervjun men han glömde körkortet hemma så han ska hämta det nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en erfaren spelare som spelar med en hög rp nivå. Jag tycker att jag är seriös när jag rpar och lallar inte något utan jag rollspelar som man ska göra. Jag är också väldigt kunnig när det gäller rollspel eftersom jag har spelat det mer än ett år nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för båda parterna. Samt så kommer jag hålla en bra och hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att man inte själv kan vinna utan den andra med. Och att man inte ska bli arg om den andra parten vinner.

Hur hittade du Unive? På youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka