Nekad unknown_FISHI | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Raphae

Vad är ditt discord namn? TIMMEH

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Kristoffer växte upp i Stockholm Rinkeby som inte var bra områden. Hans pappa drack alkohol hela tiden och slog han och hans mamma. Det gick ganska bra i skolan för honom tills han möte Magnus, Magnus var en väldigt stökig unge som oftast struntade i skolan och hamnade i problem. De blev kompisar och då började det gå snett för Kristoffer. Han började också strunta i skolan och brukade oftast också hamna i problem. När båda började gymnasiet så hoppade de av för att de hade börjat sälja droger för att gäng som hette O BLOCK. De sålde droger i två år tills gäng ledaren gav de ett uppdrag om att döda en rival. Kristoffer ville inte detta men Magnus övertalade honom att göra det. När de väl skulle utföra uppdraget så gick inte skotte av på Magnus pistol och Magnus blev skjuten och avled på plats. Kristoffer sprang hem och började berätta allt till sin mamma om hur de hade sålt droger och att de hade blivit beordrade att döda denna rival. Hans mamma sa till honom att de behövde sticka eftersom det gänget han var med i nu skulle komma efter honom eftersom han hade misslyckats med uppdraget och det andra gänget skulle också vara efter honom eftersom han och Magnus försökte döda en av deras gäng medlem. Kristoffer tog alla drog pengarna och flyttade med sin mamma till en stad som heter Unive. Han köpte en lägenhet och flyttade in ditt med sin mamma. Först hade han mycket pengar han köpte någon så att han kunde komma över depretionen över att Magnus var död men till slut kom han över det. Men han började spendera för mycket pengar och till slit blev han av med nästan alla pengar så han tog ett jobb hos Ica för att kunna betala hyran men något han saknade var att han ville ha ett riktigt jobb och då slog det honom han ville bli advokat men han ville också ha pengar så han tänkte också på att bli kriminell och just i det ögonblicket började Kristoffers äventyr i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara aktiv samt hjälpa folk som behöver hjälp. Jag kommer också vara seriös men samtidigt skapa roliga scenarion där alla får vara med så att ingen känner sig utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på att vinna utan också att den andra ska få en chans att delta och vara med i scenariot man är med i.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla reglerna på servern utantill eftersom jag redan har spelat på Unvie och andra serverar. RDM är när man dödar en annan spelare utan någon anledning. VDM är när man dödar någon med en bil och copbait när man försöker få polisens uppmärksamhet som att till exempel drifta framför dom. metagaming är när man tar information från verkligheten och använder den i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat över ett år men tog en paus men nu är jag tillbaka. Jag har även varit kriminell i unive och hade väldigt mycket bra RP scenarion som lärde mig mycket om att rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer inte lala och vara väldigt aktiv och kommer att göra så mycket för servern som jag kan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka