Nekad unknown_FISHI | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Raphae

Vad är ditt discord namn? TIMMEH

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Kristoffer vad uppväxt i ett väldigt dåligt hushåll då hans pappa oftast vad ful och slog han och hans mamma. Kristoffer var oftast en ganska bra elev tills han möte Linus, Linus var en väldigt aggressiv elev som oftast inte följde reglerna och fick mycket trubbel. Men Kristoffer och Linus blev vänner och då började det gå snett för Kristoffer han började hamna i mycket mer trubbel och hans betyg sänktes. När båda blev 18 år gammal så hoppade de av gymnasiet ock började sälja droger för att gäng som var kallat CRIPS. De sålde massor av droger under 2 år tills gäng ledaren bad Kristoffer och Linus att döda en högtuppsatt rival, Kristoffer var väldigt tveksam och ville baka ur men Linus ville ha pengarna så han lyckade övertalade Kristoffer att göra det. Dagen de gjorde det så riktade Linus vapnet mot den högtuppsatta rivalen men pistol skjut inte av och den andra rivalen han rikta vapen och dödade Linus. Kristoffer sprang iväg för att han var rädd, han sprang hem och packade sina saker och berättade för sin mamma om vad som hade hänt, han tog alla drog pengarna och stack eftersom det andra gänget var ute efter honom och det gäng han var med i skulle döda honom eftersom han hade misslyckats med uppdraget. Han och hans mamma flyttade till staden Unive. Kristoffer köpte en lägenhet och flyttade in ditt med sin mamma, sin pappa lämnade han kvar där de bodde förut. I början hade han mycket pengar, han köpte en trappist eftersom han var väldigt deprimerad efter att Linus dog. Han började köpa dyra saker med pengarna men till slut så blev han av med nästan alla pengar så han behövde jobba på ICA för att kunna betala hyran. Han saknade att ha pengar och respekt så han tänkte på att börja bli kriminell eller bli advokat och där började Kristoffers äventyr i Unive...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara seriös och kommer inte att skoja runt men jag kommer fortfarande göra roliga scenarion och göra så att alla kan delta så att ingen känner sig utanför. Jag kommer också att hjälpa alla so mycket som jag kan. Jag kommer också att vara aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spel för motparterna vinst menad att man inte bara ska vinna utan också göra så att alla har roligt och inte bara vilja vinna själv man ska helt enkelt inte bara tänka på att vinna utan vilja ha ett bra scenario och rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla reglerna på servern utantill eftersom jag redan har spelat på Unvie och andra serverar. RDM är när man dödar en annan spelare utan någon anledning. VDM är när man dödar någon med en bil och copbait när man försöker få polisens uppmärksamhet som att till exempel drifta framför dom. metagaming är när man tar information från verkligheten och använder den i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat över ett år men tog en paus men nu är jag tillbaka. Jag har även varit kriminell i unive och hade väldigt mycket bra RP scenarion som lärde mig mycket om att rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer inte lala och vara väldigt aktiv.

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka