Accepterad UNKNOWN Z | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UNKNOWN Z

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/127127127127127127127/

Ditt Hex-ID: 11000010c009f0b

Vad är din discord tagg? UNKNOWN Z#8014

Vem var det som bannade dig? Swiive

Hur lång tid var din ban? 30 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Grov RDM"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske eftersom att han ej visste om vad som ledde upp till det som fick mig att bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville köpa en volvo xc70 åt en vän från någon som heter "Abdi svensson" jag prutade och han höll inte med. efter att ha förhandlat ett tag så började säljaren och min kompanjon bli arga, det ledde till att dem båda började kalla varan för vissa ord, efter att ha argumenterat så valde "abdi" att köra över min vän ( vilket jag tyvvär inte har video på eftersom att den inte fick plats i medal). jag blev arg och valde att gå efter honom, eftersom att hans bil redan var förstörd så sprang han iväg. jag och min vän valde att ignorera scenarion och fortsätta med det vi skulle göra. han kom tillbaka och fortsatte trakassera oss vilket ledde till att jag gick ut och slog hans bil vilket gjorde honom köra över min vän igen, och sedan gå ut för att attackera både mig och min vän. vilket var då jag använde min baseball trä för att döda honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att jag använde för mycket våld, men samtidigt så var det han som alltid kom till oss för att skapa problem. borde ej ha dödat honom men eftersom att han visste om risken så tycker jag inte att jag borde ha fått en 30 dagars ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte ha dödat honom , eller bara lämnat efter första interaktionen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte borde vara aggressiv och inte skapa onödig drama.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka