Accepterad Unkn0wn | Medlem ansökning [Craxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unkn0wn

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198216772036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jayden Turesson

Vad är ditt discord namn? Unkn0wn#0232

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2008

Berätta om din karaktär. Karaktärens namn är (Jayden Eriksson). han är 20 år gammal. och han hade väldigt bra uppväxt som barn han fick vara ute med sina vänner och spela hela dagarna men när det kom till skolan så lyssnade inte han på lektionerna och ibland så kom han inte till skolan för att han sa till sina föräldrar att han hade ont i magen. det gick inte bra på proven så han fick tillslut dåliga slut betyg och han ville inte gå tillbaka till skolan så han letade efter jobb men ingen ville anställa honom och han ville inte jobba på någon macdonalds så han började med det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kan visa att jag är bra på rp och jag kan rpa seriöst och ta rpn till en annan nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en bra och seriös rp än de andra Roleplay Serverna skulle kunna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska följa med den andras rp till exempel om någon säger att han blev ut kastade från hans mammas lägenhet så ska man säga typ (aa fan vad tråkigt vill du kumma till min lägenhet och vara där tills du får ett jobb?) istället för att säga jaha vill du råna banken med mig.

Hur hittade du Unive? jag såg en tiktok om en person som körde på unive jag tror han heter (cosmo) eller något sen så har jag kollat på han Youtube kanal sen så har jag och mina vänner kollat om vi kan få medlemskap till unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka