Nekad univesbästarpare | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

univesbästarpare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobby Shmurda. Bobby växte upp en tuff uppväxt med föräldrar som inte var han nära Bobbys mamma och pappa bråkade mycket och Bobby behövde ta hand om syskonen i familjen. Som barn var Bobby tvungen att hantera familjekriser och ekonomiska svårigheter. Han lärde sig tidigt att vara självständig och ta ansvar. Trots alla svårigheter fanns en inre glöd i honom som vägrade släckas. Den glöden fick honom att drömma om en bättre framtid och kämpa för att förverkliga sina mål.
Bobby visste att utbildning var vägen till en ljusare framtid, så han satsade allt på att få bra betyg och skapa sig möjligheter. Men skolan var inte alltid lätt för honom. Han mötte motstånd och hade svårt att passa in bland sina klasskamrater. Trots det lät han sig inte nedslås. Han fann tröst i böcker och skrivande, vilket blev en ventil för hans inre känslor och en inspirationskälla för hans drömmar. Genom sitt hårda arbete och uthållighet lyckades Bobby ta sig vidare till högre studier. Trots att han ställdes inför nya utmaningar fortsatte han att kämpa.
Min karaktärs svagheter är att han inte riktigt vet vilken väg i livet han ska ta. Han har svårt att bestämma sig om han ska fortsätta satsa på livet eller om han ska gå över till den kriminella sidan. Min karaktär är väldigt impulsiv han tänker inte riktigt till när han gör saker.
Min karaktärs Personlighet är att han är väldigt ensam av sig han har inte så mycket vänner i skolan. Han är väldigt osäker på sig själv han har alltid haft de tufft i livet. Han har svårt att bestämma sig vad han ska bli i livet. Men nån gång vill han bli framgångsrik.
Min karaktärs Rädslor är att han är rädd för de kriminella livet, då han inte vill råka sätta sig in i de igen. Då han precis tagit sig ur de kriminella livet. och jag va krim och medlem här förut men råka lämna dc

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli Verifierad på denna underbara Server för att,Jag vet från alla möjliga källor att den är bra på många sätt t.ex Den är social då inte alla står och farmar droger,Den är välgjord och inte gjord på stress,Det är underbara människor och aktiva spelare på servern,och detta ära något jag söker speciellt bland servrar.jag vill även Spela på denna server för att jag vet vad jag kan skapa på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver/ska vinna alla scenarion utan även kunna spela ett scenario för att "förlora" det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på så sett att många spelar på den servern och att många streamers kör på den och även tipsar om den. Jag har även kompisar som kör på servern som tipsar om att den är bra och säger att rp är bra. Den kommer även upp på FiveM på start screenen som gjorde att jag hittade den.

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Du har 48h på dig annars nekas den per automatik.

-rep, Ber om ursäkt för denna rep men det har gått för långt. Grabben har suttit och bytt server nu 5 gånger på en vecka. Grabben kan inte rpa på 5 öre samt att det kommer förekomma väldigt mycket ooc efter ett förlorat scenario. Hoppas ni staffs tar in detta och nekar honom. Det var allt för mig! :)

-rep Han kan inte rpa på en rp server han lallar, snackar ooc, vdmar och massa skit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka