Nekad univesbästarpare | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

univesbästarpare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor

Vad heter du på discord? marrelarre

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar vakna ungefär vid klockan 09:00 och äta frukost och sen spela i typ 12timmar och äter lite då och då

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nej har inte vart bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla lite extra koll på sin omgivning och se till så att inte regelbrott eller lallig/allmänt dåklig rp sker. En servervakt är person som ska lära andra att rpa förklara för andra vad som är rätt och fel att göra på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser att mina kunskaper är tillräckliga och kanske till och med bättre än de flesta. Jag kommer att lägga ner mycket tid och ägna mig mycket så att det hålls hög RP nivå och så att inga lallar mm. Jag har varit MA och mer än de kunskaperna har jag inte inom position men kan många commands som jag kommer att ta när frågan kommer upp. Jag tycker att jag har hållt en bra RP nivå själv och jag känner att jag är redo för en större uppgift. Jag kommer inte använda abuse och korruption och jag vet allvaret av att vara staff och jag är bra på att vara seriös när man ska vara seriös och jag är bra på att känna av läget.

Nu vill jag bli staff eftersom jag tror att mina kunskaper är bra. Jag kan ta ställning men är också väldigt bra på att lyssna och se vad andra har och säga. Jag vet hur man tar t.ex. support ärenden och jag vet hur ett liv som staff ser ut på ett ungefär och kan se här och nu hur uppgifter osv går till. Sen så kommer jag sitta nästan all tid till mestadels att specca eller sitta i noclip och om npgon inte sköter sig så blir det ban. Jag är trött på att folk snackar OOC men också att det är väldigt mycket lallande. Jag vet att man ska banna efter ett scenario osv. Jag kommer nog att hålla extra koll på de som är kriminella då jag vet att många missanvänder sin roll där då inga kan använda kriminalitet och RP ihop verkar det som. Där vill jag också gå in med hårda åtgärder då det inte är verklighetstroget att springa runt och t.ex. rikta på varje person eller be allt och alla hoppa in i bilen för att sedan råna och efter rånet skjuta ihjäl någon. Jag tycker även att de som är kriminella kan tänka på att inte sticka ut som kriminella. Det är inte realistiskt att det hela tiden går runt folk på piren och snackar om ”tabbar” och grejer på allmän plats. Sen så kan man också göra åtgärder på att det skjuts av samma personer dag ut och dag in.

Jag anser att mina kunskaper är tillräckliga och kanske till och med bättre än de flesta. Jag kommer att lägga ner mycket tid och ägna mig mycket så att det hålls hög RP nivå och så att inga lallar mm. Jag har varit MA och mer än de kunskaperna har jag inte inom position men kan många commands som jag kommer att ta när frågan kommer upp. Jag tycker att jag har hållt en bra RP nivå själv och jag känner att jag är redo för en större uppgift. Jag kommer inte använda abuse och korruption och jag vet allvaret av att vara staff och jag är bra på att vara seriös när man ska vara seriös och jag är bra på att känna av läget.

Nu vill jag bli staff eftersom jag tror att mina kunskaper är bra. Jag kan ta ställning men är också väldigt bra på att lyssna och se vad andra har och säga. Jag vet hur man tar t.ex. support ärenden och jag vet hur ett liv som staff ser ut på ett ungefär och kan se här och nu hur uppgifter osv går till. Sen så kommer jag sitta nästan all tid till mestadels att specca eller sitta i noclip och om npgon inte sköter sig så blir det ban. Jag är trött på att folk snackar OOC men också att det är väldigt mycket lallande. Jag vet att man ska banna efter ett scenario osv. Jag kommer nog att hålla extra koll på de som är kriminella då jag vet att många missanvänder sin roll där då inga kan använda kriminalitet och RP ihop verkar det som. Där vill jag också gå in med hårda åtgärder då det inte är verklighetstroget att springa runt och t.ex. rikta på varje person eller be allt och alla hoppa in i bilen för att sedan råna och efter rånet skjuta ihjäl någon. Jag tycker även att de som är kriminella kan tänka på att inte sticka ut som kriminella. Det är inte realistiskt att det hela tiden går runt folk på piren och snackar om ”tabbar” och grejer på allmän plats. Sen så kan man också göra åtgärder på att det skjuts av samma personer dag ut och dag in.

Jag anser att mina kunskaper är tillräckliga och kanske till och med bättre än de flesta. Jag kommer att lägga ner mycket tid och ägna mig mycket så att det hålls hög RP nivå och så att inga lallar mm. Jag har varit MA och mer än de kunskaperna har jag inte inom position men kan många commands som jag kommer att ta när frågan kommer upp. Jag tycker att jag har hållt en bra RP nivå själv och jag känner att jag är redo för en större uppgift. Jag kommer inte använda abuse och korruption och jag vet allvaret av att vara staff och jag är bra på att vara seriös när man ska vara seriös och jag är bra på att känna av läget.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms för ens egen eller någon annans vinning, abuse är t.ex om man hamnar i en skottlosning och dör sen använder revive för att vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka