Nekad UniveRollspel | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniveRollspel

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? univerollspel#8906

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle om gillar bilar och är väldigt rolig. Han gillar också att vara med sina kompisar. Han brukar köra bil med dom ganska ofta. Kalle är född i Göteborg och där bodde han med sina föräldrar. Men sen när Kalle fyllde 9 år så blev de beroende av alkohol och droger och började misshandla varandra. Ibland blev Kalle misshandlad och polisen kom till platsen men de bara frågade vad som hände som stod på, sen drog dom. Så Kalle har haft en ganska jobbig uppväxt. Men Kalle och sin pappa som heter Rickard brukade spela ett tv spel som man var polis i och efter en vecka ville Kalle bli polis. Rickard var den högste uppsatta inom poliskåren och ville gärna lära Kalle bli polis. Så de tränade ganska ofta. Han tränade Kalles självförsvar och ibland fick Kalle köra bil när han satt i knäet på Rickard. Men de skulle ha kunnat tränat mer. kalle gillade sina nya föräldrar och längtade aldrig tillbaks till sina gamla föräldrar! Det visade sig att den nya pappan han fick var med i poliskåren. Hans riktiga mamma gillade att baka och spela musik, men de gillade inte Kalle så mycket. Så han följde mest med sin pappa på träningar inom poliskåren. Kalle hade inte jättebra kontakt med sin mor. Kalles känslor var ledsna men blev mycket bättre när han fick sin nya fosterfamilj! Nu är han arbetslös när han flyttade till en ny familj. Han var så ledsen för att han fick byta familj men sedan blev han uppmuntrad av hans nya familj och då fick kalle träna mer och mer på att vara en bra polis. Det gick några år och kalle blev 22 år och nu bor han själv. Så Kalle försöker leta jobb, han han flyttade till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social RP, roliga scenarion och jag kommer även sprida servern genom att streama när jag spelar. Men jag kommer vara seriös och jag kommer ändå ha roligt. Jag kommer skaffa ett whitelistat jobb och hjälpa till i samhället. Jag kommer se till så vi har den bästa rpn på just det jobbet och de kommer va kul för att som jobbar där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer spela för att den andra parten ska ha kul och den andra parten ska spela för att jag ska ha kul. Det innebär att båda parterna får ha kul och då fortsätter de spela på den fantastiska servern Unive. Målet med RP är att man ska ha roligt och det kommer jag se till att alla har genom att spela för motpartens vinst i ett scenario. Man måste inte alltid vinna varje scenario för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Det är en lång historia. Jag började med att spela på en annan server, sedan scrollade jag tiktok och då såg jag Offes nyhetsbyrå på Unive. Det gjorde att jag verkligen ville spela på Unive Rollspel. Så Offe fick mig att börja här! Han är en riktig kunglig spelare som marknadsför servern riktigt bra!
 
FÖRRESTEN, TA BORT MIN DC TIMEOUT. RÅKA TAGGA EN STAFF OCH FICK 24 TIMMARS TIMEOUT. NI MÅSTE TA BORT DEN FÖR ATT JAG SKA KUNNA TA MIN MEDLEMS INTERVJU!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top