Nekad UniveRollspel | Medlem ansökning [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniveRollspel

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? univerollspel#8906

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Andersson och är väldigt intresserad inom polisen! Han har varit polis i flera städer och han gillar blåljusverksamheten. Han vill bli polis och han har jobbat Securitas och Sjukvården. Han gillar att hänga med kompisar. Kalle Andersson är 23 år. Hans pappa heter Rickard och är rikspolischef inom polisen. Rickard brukar träna Kalle inom polisen. De brukar även spela ett polisspel tillsammans. Men senare så blir Rickard sparkad från Polisen för att han blev en alkoholist. Så Kalle fick sedan nya föräldrar och han var glad med dom. Så ny har Kalle flyttat till Unive Staden och han vill bli Polis. Hans mamma gillar att baka och lyssna på musik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social RP, roliga scenarion och jag kommer även sprida servern genom att streama när jag spelar. Men jag kommer vara seriös och jag kommer ändå ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer spela för att den andra parten ska ha kul och den andra parten ska spela för att jag ska ha kul. Det innebär att båda parterna får ha kul och då fortsätter de spela på den fantastiska servern Unive.

Hur hittade du Unive? Genom media/vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka