Accepterad UniveRollspel | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniveRollspel

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? univerollspel#8906

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Andersson, 23år och är riktigt intresserad inom blåljusverksamheten. Han brukade spela mycket polis spel förut på sitt Xbox One. Hans föräldrar heter Rickard och Lovisa. Rickard har varit med i poliskåren i 10 år och är Polisdirektör. Lovisa är en erfaren ordningsvakt och det har hon varit i 5 år. Så båda 2 jobbar inom blåljusverksamheten och det vill även Kalle göra. Han har haft en riktigt rolig och lärorik uppväxt. Han har lärt sig mycket om lagar osv. Därför kommer Kalle vilja söka till Polisen i Unive staden. Kalle, Lovisa, och Rickard har aldrig gjort nåt kriminellt vilket är bra. Lovisa gillar att träna och baka på fritiden. Rickard gillar att spela fotboll och träna på gym på fritiden. Kalle gillar att spela Polisspel och träna på fritiden. Allihop har ändå ganska roliga intressen enligt mig och alla är glada och älskar varandra. Kalle brukar hänga med sin farsa på jobbet och praoa lite som Polis för att sedan vara 100% erfaren och redo att söka till Polis. Rickard är en lugn, rolig och omtänksam person. Lovisa är en rolig person som älskar Kalle. Alla älskar familjen och kommer aldrig flytta ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela för motpartens vinst i scenarion vilket innebär att man spelar för att motparten ska ha kul och vinna scenariot. Det kommer då bli roligt för båda parterna. Jag kommer även jobba hos Polisen och sedan kanske byta jobb. Men jag kommer såklart bidra med seriöst och rolig Polis RP. Det kommer jag nog satsa mest på. Jag kommer försöka bli rekryterare och jag kommer även marknadsföra servern genom att streama rollspelandet. Det kommer bli roligt för alla och alla kommer vilja fortsätta spela på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motparten ska ha kul och att motparten ska vinna scenariot. Man måste inte vinna scneariot för att det ska vara kul. Om man har en bra och rolig RP nivå så kommer också den som förlorar scenariot att ha kul. Jag kommer sträva efter att ha kul med mina Poliskollegor.

Hur hittade du Unive? Genom media och vänner.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top