UniveRollspel
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? univerollspel#8906
Ange ditt födelsedatum 16 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara väldigt aktiv, så jag kommer kunna banna ifall det behövs så och de är bra. Jag kommer lägga mitt jobb som servervakt före min RP för att jag vill vara så aktiv jag kan som servervakt. Jag kommer vara inne minst 2 timmar om dag som servervakt men oftast mer.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem förut på Unive men sedan har jag inte spelat lika mycket fivem då jag tröttnat men nu är jag tillbaka igen. Jag hade medlem på Unive men den försvann då mitt förra dc konto blev hackat.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bild men jag har blivit bannad 12 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man hålla koll på servern, man har inte lika mycket perms som helper men man kan svbanna osv. Man ska inte leta efter fel, felet ska komma till mig och då tar jag beslut. Jag skulle säga att man ska rpa och sen om ett fel kommer till mig så tar jag åtgärd ifall det behövs. Så man har som uppgift att svbanna och kicka osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag kan alla commands som man använder ingame och jag vet vad en servervakt gör och hur en servervakt ska bete sig. Jag ska bli servervakt för att jag har sett på senaste tiden att det är så extremt mycket regel brott och lall som sker varje dag som går och jag skulle velat hjälpa till att få stopp på allt det där lallet. Och sen kommer jag va otroligt aktiv som servervakt för jag vill få upp rpn till en sån hög nivå jag bara kan hjälpa till med. Jag tycker jag borde få en chans som servervakt för att jag är en sån person som verkligen vill förbättra rpn och se till att alla personer som spelar på server ska ha en rolig rp, jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig och aktiv. Jag är mogen och gillar att göra jobbet noggrant och snyggt! Jag tycker att servervakt är kul att va. Det är viktigt som servervakt att bete sig då man är förebild för alla spelarna. Jag vill visa nya spelare att Unive Roleplay är den bästa servern och att vi kan bete oss! Jag vill bli servervakt för att ta hand om medlemmarna och visa att Unive har en hög rp nivå och bryr sig om sina medlemmar. Jag ska få dom att läsa reglerna och utveckla sin rp! Jag kommer fråga vad deras mål är med att vara medlem på Unive. Jag kommer inte va ute efter att banna folk, jag kommer va ute efter att få folk att utveckla sin rp och inte bara t.ex. åka till ett gäng man har krig med och skjuta alla. Man ska utveckla rpn så det blir ett bra scenario som båda parterna tycker är kul. Man kan kanske kidnappa en medlem för att förlänga scenariot och utveckla rpn! det blir mycket roligare och bättre rp då. Det målet vill jag få medlemmarna på Unive att uppnå. Och darför vill jag bli servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara när man t.ex. bannar en person helt random utan anledning. Abuse är när man använder sina perms för att få fördelar. Abuse kan förekomma ifall man inte kan reglerna som servervakt och det kan också förekomma ifall man vill ha fördelar ingame och så. Korruption kan förekomma ifall man inte kan reglerna och ifall man är en dålig servervakt. Och abuse/korruption är absolut inte okej och det förstör bara serverns rykte!
Vad heter du på discord? univerollspel#8906
Ange ditt födelsedatum 16 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara väldigt aktiv, så jag kommer kunna banna ifall det behövs så och de är bra. Jag kommer lägga mitt jobb som servervakt före min RP för att jag vill vara så aktiv jag kan som servervakt. Jag kommer vara inne minst 2 timmar om dag som servervakt men oftast mer.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem förut på Unive men sedan har jag inte spelat lika mycket fivem då jag tröttnat men nu är jag tillbaka igen. Jag hade medlem på Unive men den försvann då mitt förra dc konto blev hackat.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bild men jag har blivit bannad 12 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man hålla koll på servern, man har inte lika mycket perms som helper men man kan svbanna osv. Man ska inte leta efter fel, felet ska komma till mig och då tar jag beslut. Jag skulle säga att man ska rpa och sen om ett fel kommer till mig så tar jag åtgärd ifall det behövs. Så man har som uppgift att svbanna och kicka osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag kan alla commands som man använder ingame och jag vet vad en servervakt gör och hur en servervakt ska bete sig. Jag ska bli servervakt för att jag har sett på senaste tiden att det är så extremt mycket regel brott och lall som sker varje dag som går och jag skulle velat hjälpa till att få stopp på allt det där lallet. Och sen kommer jag va otroligt aktiv som servervakt för jag vill få upp rpn till en sån hög nivå jag bara kan hjälpa till med. Jag tycker jag borde få en chans som servervakt för att jag är en sån person som verkligen vill förbättra rpn och se till att alla personer som spelar på server ska ha en rolig rp, jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig och aktiv. Jag är mogen och gillar att göra jobbet noggrant och snyggt! Jag tycker att servervakt är kul att va. Det är viktigt som servervakt att bete sig då man är förebild för alla spelarna. Jag vill visa nya spelare att Unive Roleplay är den bästa servern och att vi kan bete oss! Jag vill bli servervakt för att ta hand om medlemmarna och visa att Unive har en hög rp nivå och bryr sig om sina medlemmar. Jag ska få dom att läsa reglerna och utveckla sin rp! Jag kommer fråga vad deras mål är med att vara medlem på Unive. Jag kommer inte va ute efter att banna folk, jag kommer va ute efter att få folk att utveckla sin rp och inte bara t.ex. åka till ett gäng man har krig med och skjuta alla. Man ska utveckla rpn så det blir ett bra scenario som båda parterna tycker är kul. Man kan kanske kidnappa en medlem för att förlänga scenariot och utveckla rpn! det blir mycket roligare och bättre rp då. Det målet vill jag få medlemmarna på Unive att uppnå. Och darför vill jag bli servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara när man t.ex. bannar en person helt random utan anledning. Abuse är när man använder sina perms för att få fördelar. Abuse kan förekomma ifall man inte kan reglerna som servervakt och det kan också förekomma ifall man vill ha fördelar ingame och så. Korruption kan förekomma ifall man inte kan reglerna och ifall man är en dålig servervakt. Och abuse/korruption är absolut inte okej och det förstör bara serverns rykte!
Senast ändrad: