Inaktuell UnivePablo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnivePablo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? PABLO

Ditt discordnamn: PABLOOO#2951

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill vara en del av Serverns utveckling. Jag har bara varit servervakt men nu tar jag steget längre eftersom jag känner att jag är mogen och redo för Staff. Jag vill också bli staff eftersom jag kan lägga ner enormt mycket tid på unive och staff teamet. Jag tycker att det är väldigt viktigt att alla som RPAR på denna server ska ha en hög RP nivå och verkligen sträva efter en bra RP. Jag har en bra ton mot alla jag bemöter och har respekt. Jag har RPAT ett bra tag nu och jag har sätt bra sidor från RPN men jag har också sätt dåliga saker som jag vill förbättra. Jag är inte rädd för att banna en person, ifall jag ser en person som begår regelbrott så kommer jag inte tveka att banna de eftersom att de gör så att andra som verkligen försöker nå en bra RP nivå inte får sin chans eftersom att de lallar och förstör. Jag kommer specca mycket och ta hand som servern enormt mycket. Jag kommer också vara väldigt aktiv när det kommer in Reports, jag har sätt många klaga på det och jag kommer vara snabb i reports osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-23:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Tisdag: 16:00-23:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Onsdag: 16:00-23:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Torsdag: 16:00-23:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Fredag: 15:00-03:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Lördag: 10:00-03:00 (om jag har lov) 10:00-03:00
Söndag: 11:00-23:00 (om jag har lov) 10:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär i 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff tidigare då, jag inte hade så mycket tid, men nu är jag redo igen för att kunna visa framfötterna så att säga. Men ja jag har tidigare erfarenheter och jag vet hur man är en rättvis och kommer inte låta nån köra över mig. Så jag hoppas jag kan få bli helper, igen och vill visa att jag kan göra unive till en bättre plats!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Jobb, RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba med allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka