Accepterad UnivePablo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnivePablo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pablo

Vad heter du på discord? PABLOOO#2951

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela fotboll och pluggar för det mesta hemma. Men när det inte handlar om plugg eller boll så gibbar jag Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 9-8 månader sen så blev mitt dc bannad och behövde byta till detta dc

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ungefär 20, har aldrig blivit avstängd med denna dc men gamla typ 20 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är en person som verkligen vill hjälpa unive att få bort folk som lallar och bryter mot regler. En servervakt ska RPA vanligt men han ska ändå ha koll på folk som gör regelbrott och lallar. En servervakt ska göra så att staffs får mindre jobb så att de kan specca större scenarios som bankrån osv. När en servervakt bannar eller kickar så ska man alltid lägga en anledning så t.ex ifall jag bannar en person för powergaming så ska jag säga vad för powergaming han har gjort.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig som servervakt eftersom jag eftersom att jag RPAR verkligen varje dag och jättemycket. Jag är väldigt mogen som person och har varit servervakt ett bra tag, jag kan hantera situationer och jag letar inte efter problem. Jag kan mycket regler inom servervakt. Jag kommer bidra men bra RP till Unive och kommer verkligen hjälpa staff teamet så att de får mindre jobb.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man abusear sina roller mot en person man är arg på, så till exempel ifall nån 12 timmar dig och du blir arg på den så använder du dina perms till att banna personen eller kicka personen. SV-abuse är att man abusear sina roller och till exempel revivear sig själv för att man ej orkar RPA eller att man använder toggleid i scenario

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka