Nekad univegörgött213 | Ban överklagan [Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

univegörgött213

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Ditt Hex-ID: 11000013f6704a4

Vad är din discord tagg? Black_Money#9277

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: emoteabuse ~Akam-p

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig utav av en knapp så jag bugga mig igenom väggen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och jobbade på auto sen efter ett tag så tänkte jag gå ur tjänst det var ganska sent då så låste jag först när jag var där inne så jag kunde byta om och sånt sen skulle jag gå ut då funka det inte att låsa upp så jag tänkte bara använda mig av den där sitt tekniken för att gå ut men då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är ju orealistiskt men jag tycker väl också om jag inte kommer ut och jag prövar typ med allt jag ska väll inte använda spawnmenu det var ju liksom ingen ute som såg då tänkte jag att jag kunde gå ut så men då blir jag perma bannad för jag inte kan gå ut för mitt spel typ lagga eller nåt jag vet inte men jag tycker jag borde få en andra chans iallafall och inte göra om det kanske bara gå ner sen göra spawnmenu eller fråga support om hjälp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men efter min senaste så förändra jag mig jätte mycket jag skötte mig ville förbättra servern sökte till servervakt och så och ville bara jobba så hårt som möjligt för att bli biträdande men ja min första ban tror jag var antingen lall eller sunt-förnuft kommer inte ihåg men då blev jag bättre att köra när jag var ny efter den sen vart jag whitelistad/medlemskap nudå skötte mig bra sen en enda liten sak man gjorde nu så blir man avstängd men a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gjort sådär med att komma ut kanske frågat support eller spawnmenu men a jag laggade så mycket jag skulle inte gjort sådär jag skulle bara stängt av typ eller nåt asså jag ångrar det jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kommer aldrig göra så och kommer sköta mig vill bara spela på servern och typ bli bättre på tänka före innan jag gör något men det är ju lätt också att vara efterklok.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka