Nekad UniveDevil | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? Devil#9734

Vem var det som bannade dig? Anders bergman

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230601_191047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var helt oacceptabelt och ska aldrig någonsin ske på Unive igen även fast det var ett stort misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med mitt gäng och helt plötsligt kommer det en spelare som är klädd som en civilare och åker i en civilar bil. Han hoppar ut ur bilen och riktar mot oss ifrån utsidan av vårat hus. Han avlossar några skott och sedan drar han. 1 timma efter så kommer han tillbaka och då är vi cirka 4 utav våra gängbilar utanför. Han försöker pitta alla och kör in i en massa. Han rpar inte på skador och går runt med mp5, låtsas vara civilare när han inte har utbildning. Han hoppar sedan ut och riktar emot 4 bilar. Efter en stund han åkt runt och cirkulerat helt ensam utanför vårat hus och riktat o hållt på. Jag blir då arg och skjuter honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Det var ett regelbrott ifrån min sida och även ifrån motpartens sida. Jag ber om ursäkt och detta kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. (13 tidigare bans, varav 1 senaste 3 månaderna) Jag har inte blivit så mycket bannad på den senaste tiden har kanske fått nån sv ban på dom senaste 5 månaderna. Jag har blivit bannad förut men dom 13 var mest i början av mitt rpande men det var typ c logg för 9 månader sedan men sen dess har jag lärt mig av mina bans och yes!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes absolut! Detta var ett fel ifrån min sida utav mig. Jag hade kunnat gjort en su anmälan på honom eller rpa mig fram med han på något annat sätt än att avrätta han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Jag har lärt mig att aldrig skjuta som första utväg. Man ska endast skjuta poliser som SISTA utväg vilket jag alltid kommer tänka på nu. (Jag kommer inte bli krim jag kommer bli polis)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut! Hoppas så himmla mycket att denna godkänd❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka