Inaktuell UniveDevil | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: ^5 Devil#9734

Ange ditt födelsedatum 10 maj 2008

Varför ska just du bli staff? Först om främst så tänker jag liksom inte skriva en hel roman om varför jag ska bli en del av staff teamet fast jag vill verkligen detta och detta har varit en dröm sens jag började spela på unive

Jag tycker att jag ska bli staff eftersom att jag kan bemöta personer på ett bra och trevligt sätt villket gör stämningen både lugnare och bättre utan en massa skrik och tjafs. Asså jag skulle säga att jag kan vara väldigt aktiv och att staff arbetet skulle ta mycket mer av min rp tid, alltså jag skulle börja rpa mindre och göra staff arbete mycket mer villket jag tycker typ hade varit roligare. Som staff måste man kolla hela scenarion innan man banar nån eller ialafall om det inte är ett grovt scenario där nån ramar massa folk liksom. Och jag tycker för en annan andledning att jag ska bli staff eftersom att jag är väldigt förståelig av mig och förstår andra bra jag är empatisk. Jag har även full respekt till dom jag bannar om dom vill skriva till mig eller undrar något om bannen fast dom ska ej få göra en bann överklagan i support eller i någons dm. Jag skulle även alltid hjälpa folk som gör en ./help eller ./report när jag har tid. Om jag blev staff så skulle jag kunna tänka mig typ rp ansvarig först och sedan jobba mig uppåt och visa mina goda kunskaper inom staff arbetet! Jag skulle även jobba bra med andra ifrån staff teamet eftersom att jag är mer en lagspelare och kommer liksom inte sitta själv och göra staff arbetet utan jag kommer att sitta med andra staffs och ibland kan det även vara svårt att ta ett beslut så då hjälps man åt och frågar om en annans staffs åsikt. Jag är absolut inte rädd för att bestraffa folk. Jag vet precis vad dom behövs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 24:00

Tisdag: 15:00 - 17:00 (fotboll i 1 timme och 30 min så jag kommer online cirka 19:00 och kör till 01:00

Onsdag: förmiddag: 06:00 - 08:00, eftermiddag: 16:00 - 24:00

Torsdag: 15:00 - 01:00

Fredag 14:00 - 03:00

Lördag: förmiddag: 08:00 - 13:30, Eftermiddag från 15:00 tills typ nästa morgon alltså hela natten

Söndag 12:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit medlemskap ansvarig på Unive i över 2 månader och har gjort ett galant jobb enligt mig.

Jag har varit mod för länge sedan på svewave men deras rp nivå är för låg har inte varit inne där sedan jag avgick. Jag kan även vartenda litet command!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Krimenell, donation, rp

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte riktigt men ni får gärna säga vad ni tycker jag hade passat bäst som!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka