Nekad UniveDevil | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? devil9734

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Detta är ett jobb som kräver mycket tid och engagemang vilket jag har. Brukar finnas mycket oränsade trådar som jag vill fixa. Jag kommer utföra mitt arbete proffesionellt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja. För att allting ska se bra ut och hålla ordning på forumet.

Får en ansökan vara kopierad? Nej då räknas det som plagiat och då blir den nekad direkt. Det finns webbsidor där man kan kopiera in en text och se ifall det är plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja. För få rensningar, ticket systemet är inte så bra och tar tid att få svar vilket jag vill förbättra.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Det är bra nu men, tydligare svar vid nekning, fler rensningar, rensa inaktuella ansökningar, byta ticketsystem till någon slags chatt där man gör en ticket här så får vi upp det och kan svara på frågorna inom kort tid. Typ så live chatt support brukar ha. Annars skulle det funka med discord tickets också!

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går till skolan (oftast online lite på morgornarna när jag har sovmorgon)
Måndag unive: 15:00-23:00
Tisdag unive: 15:00-17:00 sen 19:00-23:00
Onsdag unive: 16:30-22:00
Torsdag unive: 14:00-24:00
Fredag unive: 16:00-cirka hela natten tills typ 05:00
Lördag unive: 10:00-14:00 sen på kvällen 17:00-nästa morgon
Söndag unive: typ hela dagen.

Lov: 24/7 inprincip

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status