Accepterad UniveBowser | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniveBowser

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Vad är ditt discord namn? BOWSER#7943

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzo Bambu. Enzo bambu älskar att mecka med bilar. När jag blir stor vill jag äga ett eget bilföretag. Enzo har inte haft en sån lätt uppväxt. Han föddes i sri lanka. Hans mamma dog när han var 3 år gammal. Enzos pappa är en drug dealer och håller på med springis uppdrag. Han har blivit misshandlad utav sin pappa mycket som liten. Enzo vill därför bli polis för att bekämpa brottsligheten. Han har många vänner och är omtänksam. Han har även 2 bröder som heter Erik Bambu och Elias Bambu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en god nivå på mitt rollspelande och förbättra rpn här på unive. Jag kommer att bidra med roliga scenarion. Jag brinner verkligen för att rollspela. Jag kommer också bidra med att göra scenarion roliga för alla och inte bara för min egen vinst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska vinna och att alla ska ha kul. T.ex ifall jag gör ett rån så ska jag inte ta en op bil som går i 500. Jag ska låta mortparten vinna och inte min sida. Somsagt så ska man spela för att det ska bli ett roligt scenario för mortparten också!

Hur hittade du Unive? Igenom min kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka