Nekad UniveArvid | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UniveArvid

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten?
Arvid

Vad heter du på discord?
akhiarvid

Ange ditt födelsedatum
19 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet.
Vardagar: 16 - 23
helger: 15 - 01:00
Men när det är lov och sånt förändras såklart tiderna

Hur länge har du varit medlem på Unive?
1 månad tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)

Har du tidigare varit blacklistad?
Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En servervakt har som uppgift att underlätta arbetet för alla staffs dom ska också hålla ordning på servern och försöka att få bort folk som lallar så rpn inte ska förstöras. Om dom lallar och bryter mot reglarna så ska man göra /svkick id anledning eller /svban id anledning det beror på vad spelarna gör för fel

Varför vill du bli servervakt på servern?
jag har nu spelat på servern över 1 månad och nu känner jag att jag vill hjälpa till med servern och hjälpa staffs, jag har även en jätte bra rp nivå och jag sköter mig, jag kommer såklart alltid ha bevis på alla bans och kicks jag gör så jag kan bevisa för er staffs på vad som hände med hen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Att vara korrupt är när man utnyttjar sin roll till en egen vinning, om man har toggle id som wallhack eller revive som god mode.. Det är inte okej att abusa sina perms för man blir servervakt för att hjälpa till på servern och då ska man inte t.ex. reviva sig själv i scenarion för att få en fördel. Om man blivit servervakt ska man hjälpa till och inte använda sina perms som en fördel.
 
Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Du blev medlem Nyligen.

Du får ansöka igen 21 Augusti. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top