UniveArvid
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten?
Arvid
Vad heter du på discord?
akhiarvid
Ange ditt födelsedatum
19 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet.
Vardagar: 16 - 23
helger: 15 - 01:00
Men när det är lov och sånt förändras såklart tiderna
Hur länge har du varit medlem på Unive?
1 månad tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad?
Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En servervakt har som uppgift att underlätta arbetet för alla staffs dom ska också hålla ordning på servern och försöka att få bort folk som lallar så rpn inte ska förstöras. Om dom lallar och bryter mot reglarna så ska man göra /svkick id anledning eller /svban id anledning det beror på vad spelarna gör för fel
Varför vill du bli servervakt på servern?
jag har nu spelat på servern över 1 månad och nu känner jag att jag vill hjälpa till med servern och hjälpa staffs, jag har även en jätte bra rp nivå och jag sköter mig, jag kommer såklart alltid ha bevis på alla bans och kicks jag gör så jag kan bevisa för er staffs på vad som hände med hen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Att vara korrupt är när man utnyttjar sin roll till en egen vinning, om man har toggle id som wallhack eller revive som god mode.. Det är inte okej att abusa sina perms för man blir servervakt för att hjälpa till på servern och då ska man inte t.ex. reviva sig själv i scenarion för att få en fördel. Om man blivit servervakt ska man hjälpa till och inte använda sina perms som en fördel.
Arvid
Vad heter du på discord?
akhiarvid
Ange ditt födelsedatum
19 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet.
Vardagar: 16 - 23
helger: 15 - 01:00
Men när det är lov och sånt förändras såklart tiderna
Hur länge har du varit medlem på Unive?
1 månad tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad?
Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En servervakt har som uppgift att underlätta arbetet för alla staffs dom ska också hålla ordning på servern och försöka att få bort folk som lallar så rpn inte ska förstöras. Om dom lallar och bryter mot reglarna så ska man göra /svkick id anledning eller /svban id anledning det beror på vad spelarna gör för fel
Varför vill du bli servervakt på servern?
jag har nu spelat på servern över 1 månad och nu känner jag att jag vill hjälpa till med servern och hjälpa staffs, jag har även en jätte bra rp nivå och jag sköter mig, jag kommer såklart alltid ha bevis på alla bans och kicks jag gör så jag kan bevisa för er staffs på vad som hände med hen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Att vara korrupt är när man utnyttjar sin roll till en egen vinning, om man har toggle id som wallhack eller revive som god mode.. Det är inte okej att abusa sina perms för man blir servervakt för att hjälpa till på servern och då ska man inte t.ex. reviva sig själv i scenarion för att få en fördel. Om man blivit servervakt ska man hjälpa till och inte använda sina perms som en fördel.
Senast ändrad: