Inaktuell Unive141 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive141

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 1.truckspotter

Ange ditt födelsedatum 12 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag har varit det förut. har bra kunskaper inom rp och alla delarna i rpn. Samt att jag har erfarenhet att vara staff så kan alla kommandon. Kanske inte var angaerad förra gången men denna kommer jag vara det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn främst, Mycket skottlossningar och inte så socialt. Polisens rp ör inte heller bra. Bortsett ifrån det så är det ganska bra. Men sitter knappt någon staff som tar support längre.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbete med andra staffs, Våga ta åtgärder och prata med spelare om delas fel och om dom har lärt sig något.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man pratar tydligt och det är viktigt. Du ska va snabb och kunna allt t.ex hur du hittar en loot logg

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ca 4 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2 år tbx

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Har tidigare varit.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? aa

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka