Accepterad Unive123456 | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte#8918

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jonathan nälser och han är 24 år gammal. Jonathan har haft en tuff uppväxt men han har ändå krigat egenom den och blivit en stor person innombords. Jonathan har alltid velat vara en polis men nu så kommer jonathan att satsa på att bli polis. Sen så har Jonathan en jobbig bakrund med färeldrar som är alcolister och som har slagit honom med olika föremål men tillslut så fick han hjälp av soc som pratade med honom och bytte boenda på honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär som förhoppningsvis skapar en typ av trygghet och gemenskap på servern, det är alltid roligt att träffa på folk man fått hjälp av eller träffat sen tidigare, ungefär som att träffa en gammal kompis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska ha kul och de är inte bara en som ska ha roligt man spelar för att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Genom att kolla på erat konten som jag tyckte var ass roligt så nu vill jag börja spela här.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka