Accepterad Unive123456 | Medlem ansökning [Ol1ver.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan v

Vad är ditt discord namn? Mr_krim#8918

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Näler och han har alltid velat vara polis. Jonathan är 23 år gammal. När Jonathan var 6 år gammal så dog hans mamma och pappa det var väldigt tufft men Jonathan var så liten men han saknade ju såklart sina föräldrar. Men Jonathans bror Simon hade ansvaret över Jonathan innan han vart myndig. Men Jonathan har alltid drömt om att vara polis och det är det han kommer satsa på. Jonathan har läst o läst o läst massa böcker som innehållit polis grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa unika karaktärer: Skapa intressanta och trovärdiga karaktärer som kan lägga till något till rollspelandet och göra det mer spännande för andra spelare.
Delta i olika scenarier: delta i olika scenarier och event som skapas av andra spelare eller av administratörerna. Detta kan hjälpa till att göra rollspelandet mer livligt och intressant.
Skapa egna scenarier: Skapa mina egna scenarier och event för andra spelare att delta i. Detta kan vara ett bra sätt att bidra till communityn och få andra spelare involverade.
Var en god rollmodell: Var en god rollmodell för andra spelare genom att följa reglerna och uppföra dig professionellt. Detta kan hjälpa till att skapa en positiv och trivsam atmosfär på servern.
Var aktiv i communityn: deltai communityn och hjälp till att skapa en positiv och inkluderande miljö. Det kan vara att svara på frågor i chatten, hjälpa nya spelare att komma igång med FiveM eller delta i diskussioner i forumet.
Föreslå förbättringar: om jag har förslag på hur servern kan förbättras eller nya funktioner som kan läggas till, så föreslå det för administratörerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man som rollspelare är beredd att acceptera att man kan förlora ett scenario eller event, och att man är beredd att agera på ett sätt som hjälper motparten att vinna. Det innebär att man är mer flexibel och öppen för olika utgångar och att man inte har en fast inställning på att vinna för sin egen karaktärs skull. Det kan innebära att man till exempel agerar som en fångvaktare som hjälper till att hålla en fånge, eller som en förrädare som hjälper en motståndande organisation att vinna ett scenario. Detta kan göra rollspelandet mer spännande och realistiskt eftersom det inte alltid är så enkelt att vinna, och det kan hjälpa till att skapa en mer balanserad och utmanande spelmiljö.

Hur hittade du Unive? Genom att kolla på erat konten som jag tyckte var ass roligt så nu vill jag börja spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka