Nekad Unive123456 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte#8918

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Nälser. Viktor var redan som lite intresserad i bilar och ville jobba på en bilfirma med tanke på att han gillar bilar och har bra koll på bilar. Jonathan är också en person som har enkelt att prata med personer och gillar att snacka med person samt är en härlig och rolig person. Jonathan växte upp i ett fattigt område vilket gjorde att hans föräldrar inte hade någon bil så det vart ofta att han följde med sin bästa vän hem och kollade på deras bil. Men nu är Jonathan 25 år och känner att han vill köpa en egen bil och med tanke på att han har ett sånt stort intresse för bilar så vill han jobba med något där han kan hålla på och mecka med bilar eller bara sälja bilar. Jonathan är i alla fall intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och social rp samt långdragna scenarion med bra mekaniker rp samt bara skönt snack. Jag kommer även bidra med ett aktivt rollspelande samt en rolig och unik karaktär som sticker ut i mängden detta är vad jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att en själv ska vinna hela tiden utom att man ska låta motparten vinna iblan så att det blir roligt för de också.

Hur hittade du Unive? Genom att kolla på erat konten som jag tyckte var ass roligt så nu vill jag börja spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka