Accepterad Unive123456 | Medlem ansökning | BING

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149738668/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? zimbi#8918

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan och Jonathan gillar att vara med sina vänner men han vill också jobba väldigt mycket. När Jonathan var liten så hade han en familj som tog hand om alla deras barn och han var en person som alltid brydde sig om alla andra. Jonathan var en person som inte kunde se nån ligga på marken och ha ont för då får han dåligt samvete om han inte skulle hjälpa till. Så när han så nån ha ont så gick han alltid fram och kollade hur personen mådde om personen behöver en ambulans till platsen eller om personen ville ha skjuts någon stans. Jonathans dröm yrke är Polis. Sen Jonathan var liten har han tjatat om att vill att sina föräldrar ska bli polis så han får åka i en polis bil. Men Jonathan mål är att bli polis och det kommer alltid att vara hans mål och det ska komma till uppfyllelse. Men Jonathan bror gick bort i covid-19 och då vart Jonathan föräldrar deprimerade och Jonathan vart också det men Jonathan klarade att stå emot den deportationen och idag är han glad över in sin storebror.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har erfarenhet av Svensk RP. dessutom för att jag vill göra server bättre än vad den redan är. Det har alltid varit roligt och intressant då man vet aldrig vem man möter och det är alltid kul att få lära känna nya personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan biddra med är mitt bästa jag ska göra så att ni ska få fler spelare ska på mina mina vänner om den här fantastiska servern och har väldigt roligt när jag Rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda ska kunna ha kul i det scenariot och att det inte ska bara vara en som har kul kan man säga.

Hur hittade du Unive? Genom att kolla på erat konten som jag tyckte var ass roligt så nu vill jag börja spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka