Inaktuell Unive123456 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Jonte#8918

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag engagerad person inom denna uppgift. Jag kommer ta initiativ när det skett ett regelbrott eller om de förekommer otillåtliga saker. Jag är inte rädd för att ta åtgärder och jag står kvar vid mina beslut. Jag kommer att vara en god driven staff med vilja. Jag kommer vara en rättvis staff samt att jag kommer vara engagerad när jag gör staff arbetet. Du som staff ska inte vara korrupt eller abusa dina perms. Ett korrupt exempel som staff: Din kompis har begått ett regelbrott, du som staff vägrar att banna han för de är din kompis. Man ska absolut inte abusa sina perms för att få en fördel i scenariot. Du kan inte abusa dina perms för att få en fördel i ditt scenario. Exempel: Du är i ett skott scenario din motspelare kommer fram du går in i noclip då ser inte spelaren dig sen så går du ur noclip och skjutar motparten i ryggen så han dör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar är c-logg jag inser att unive har väldigt stora problem med det. Jag själv som sitter och rpar ser hur mycket c-logg de är på servern. Det är väldigt mycket powergaming och ooc ingame.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Min lösning till detta är att prata regelbundet med alla spelare på unive och säga att man inte ska begå regelbrott. Jag hade också pratat med mina andra staff kollegor och se vad dom har o säga om problemet som finns. Jag hade börjat med en varning om man pratar ooc ingame samt om du kommer kör in i en vägg i 50 km/h. Men om det förekommer mer på servern så får vi prata mer om det i staff teamet och sen höja åtgärderna för detta typ av regelbrott. Jag skulle prata mer med staffs om c-logg de händer väldigt mycker logg på servern. Spelarna loggar hela tiden när dom har dött för att inte bli dumpad eller lootad.
Jag kommer ta åtgärder på detta och de spelar ingen roll vem de är eller vilket gäng man är med i. Jag tror på mig själv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man ska agera som staff. Jag som staff kommer att agera respekt fullt jag kommer att ha en trevlig ton. Jag som staff ska agera respekt fullt i ett support ärende du. Du ska vara lugn inte hetsa upp den som e irriterad eller höja rösten för det på verkar dom andra som är upprörda. Den personen som hoppat support är förmodligen upprörd för att ha har varit med om ett regelbrott. Det är därför du som staff alltid ska vara lugn före det kan bli tjafs i support och då gäller det att du är lugn och metodisk. Om man gör ett misstag som staff så lär man sig av det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer att vara så aktiv som jag bara kan och har möjlighet till

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat totalt sen förra sommarn.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har staff erfarenheter inom rp. Jag har varit staff på andra servrar som har haft en seriöst rp.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Dock är dessa ovan dom jag har mer intresse för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka