Inaktuell Unive123456 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Mr_krim#8918

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill vara med i staff teamet för att tycker det är roligt att hjälpa folk och att kunna komma åt massa saker. det viktigaste att hjäpa folk till exempel i support, jag tror att jag hade passat som staff teamet. jag har varit staff i många andra server som inte är stora för ungefär för 2 år. kommer kunna hjälpa folk i dc och ingame. så jag tycker att jag borde vara staff ni kan testa mig ni kommer inte bli onöjda det är någonting ni borde komma ihåg. jag vet att jag hade kunnat klara utmanigen i donationer och i support. Så jag har också bra bemötande och e ganska lungn jag är inte blyg men jag är också bra att prata med folk spelar ingen roll. Jag kommer vara aktiv typ hela Tiden och vill jätte gärna vara med i staff teamet och påverka och hjälpa folk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är rätt så aktiv jag är ungifär aktiv varenda dag på kvällarna så ca 3-5 om dan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 1 månad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag vill lära mig och jag är snabblärd så detta ska no inte vara några större problem.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag ska kunna allt för jag vill hjälpa folk så jag redo och jobba med alla saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka