- Meddelanden
- 165
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad heter du på discord? Mr_krim#8918
Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne ungefär 3-5 timmar om dan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan vet ej hur man tar bild men mitt hex id är 110000146e5eaac
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att rpa normalt men om man stöter på någon som bryter mot reglerna ska man kicka/tempbanna men man ska inte leta efter problem. så man har jobbet att "underlätta" för dem som är staff. man bör också dva bilar som står övergivna på gatorna. Samtidigt ska man ha respekt för alla även om dem är yngre än dig.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag jag vill hålla koll på allt rpande samt gör allt rpande bättre. Och för att jag har spelat i en ganska lång tid på unive och jag vill göra något mer för servern. Jag kommer försöka så gott jag kan med att utveckla denna servern så mycket som det går och jag kommer försöka allt jag kan med det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man abusar sina perms tex att någont annat gäng knivhugger dig och du inte vill bli av med dina saker som du har och /revivar dig för att vinna det scenariot, det innebär att du använder sina perms för att vinna olika scenarion. och du kan ochså använda toggleid för att se vaer personerna är.
Vad heter du på discord? Mr_krim#8918
Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne ungefär 3-5 timmar om dan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan vet ej hur man tar bild men mitt hex id är 110000146e5eaac
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att rpa normalt men om man stöter på någon som bryter mot reglerna ska man kicka/tempbanna men man ska inte leta efter problem. så man har jobbet att "underlätta" för dem som är staff. man bör också dva bilar som står övergivna på gatorna. Samtidigt ska man ha respekt för alla även om dem är yngre än dig.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag jag vill hålla koll på allt rpande samt gör allt rpande bättre. Och för att jag har spelat i en ganska lång tid på unive och jag vill göra något mer för servern. Jag kommer försöka så gott jag kan med att utveckla denna servern så mycket som det går och jag kommer försöka allt jag kan med det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man abusar sina perms tex att någont annat gäng knivhugger dig och du inte vill bli av med dina saker som du har och /revivar dig för att vinna det scenariot, det innebär att du använder sina perms för att vinna olika scenarion. och du kan ochså använda toggleid för att se vaer personerna är.