Inaktuell Unive123456 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123456

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#8918

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är jag vill kunna tillföra mer till servern både att kunna hjälpa servern att ta in bra medlemmar till unive som faktiskt följer reglerna och gör unive till en bättre rp server och höjer Rp nivån. Dessutom ansökte jag eftersom jag tycker att MA passar mig ganska bra då jag älskar att hjälpa nya personer och särskilt lära ut saker som jag är bra på och är kunnig inom. Jag vill ge nya medlemmar en chans att höja sin Rp nivå och bidra med så mycket som dom kan till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har extremt mycket tid och kommer göra det bästa för att rätt personer kommer in till Unive. Om en person blir nekad så kan jag även förklara för dem vad som behöver förbättras och jag är väldigt öppen.
Jag är även väldigt seriös och jag kommer behandla alla som söker lika och inte underlätta för någon man tex känner. Jag är även en aktiv spelare på unive som kommer ha tid att ta många intervjuer osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att man ska bemöta personer med respekt och vara snäll o lungn och absolut inte otrevlig, jag minns första gången jag tog muntlig medlemmskap intervju så var jag väldigt nervös så det är viktigt att vara mjuk i tonen och snäll. Det är också viktigt att inte göra personen obekväm eller mer nervös.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Många som blir medlemmar på servern verkar trevliga och missbrukar sin medlems roll. Jag vill vara mera noggrann när jag tar in folk så att det inte kommer in lallare som sänker RP nivån. Det sker extremt många bans just nu och det verkar som att folk inte förstår reglerna. Detta kan vi påverka RPn med att vi är mera noggranna när vi tar in nytt folk så att vi inte tar in mer lallare som VDMar eller liknande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Dom ska förstå reglerna och ha en seriös RP så att dom inte går runt o lallar och söker genom folk varje gång dom är inne.
Dom ska också förstå vad RP går ut på.
Ha en utvecklad karaktär
Ha ett mål att göra roliga scenarion men också bidra i dom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vet själv att om just jag får denna rollen kommer jag ha ett stort ansvar eftersom jag kommer va en av dom som tar in dom framtida spelarna på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ag känner att jag kommer få ett stort ansvar för att jag kommer kunna göra så att folk kan bli medlemmar inom servern. Jag tycker att jag kommer ha ett stort ansvar att visa hur bra unive är. Jag ska visa att jag vet allt vad jag gör under en intervju. Jag ska vara aktiv mycket och kunna ta intervjuer snabb och bra. Jag ska vissa att jag kan prata med en lugn röst och vara trevlig mott hen. Jag ska visa respekt oavsett om hen sa något helt fel som lät dumt istället svara med ett fint bemötande. Jag kommer alltid ha koll på väntrum inför intervju så ingen behöver vänta så länge för sin intervju så det är viktigt att jag är aktiv.

Hur ser din aktivitetet ut? Tisdag: 15:00-22:30 Onsdag: 15:30-22:30 Torsdag: 15:45-22:30 Fredag: 13:00-02:00 eller senare Lördag: 10:00-02:00 eller senare Söndag: 10:00-22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

+Rep Låt han bli kan lova er att han kommer sköta det utmärkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka