Nekad unive12345 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

unive12345

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149738668/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Nälser

Vad är ditt discord namn? Jonte#6465

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Jonathan har left med nära och kära. När Jonathan har gått i skolan så fick han bra betyg och han vart en favorit elev. Jonathan har alltid velat bli polis. Jonathan är också en person som är omtänksam och gärna hjälper till när det behövs hjälp. Så när Jonathan var 9 år dog hans pappa och då vart Jonathan deprimerad men han tog sig ur den och sen vart han en person som bryddes sig om alla i omgivningen och så fårt Jonathan såg en ledsen så hjälpte han alltid till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ta rpn seriös och göra den ännu större än vad den redan är. Och jag tycker om denhär slags rp så jag vilöl gärna bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och hjälpa dom som behöver hjälp med seriös rp. Och tipsa mina vänner om den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsa om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka