Nekad Unive123 | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: 1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91#9334

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: C-Logg under Scenario Går ut om: 2 dagar 12 timmar 43 minuter Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom tror att jag combat loggade under ett scenario när mitt spel egentligen crashade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var på bahamas och skulle kolla vad som hände där, inget speciellt och sen när vi ska åka dää i från så följer en bil efter oss och krockar in i oss med flit så vi krockar utan för piren polisstationen och då blir jag förbannad och går ut ur bilen och går till dom och när jag kommer fram till dom så säger dom så här "fick du inte ont eller" klart som fan att jag fick ont sa jag och så sa jag du kan inte bara krocka in i folk med flit, och sen skrev en av dom i bilen ddet blir svban direkt och där crashade mitt spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag inte ska bli bannad för jag gjorde ingenting och jag kan inte ro för att mitt spel crashade just då just där, men jag skulle kunnat ha rpat på mina skador mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och det var mest lall, krim utan krim, och lite till men man lär sig av sina misstag, och jag kommer inte gör om det jag blir bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra någonting annat i den situationen dom krockar in i oss med flit och mitt spel crashar det blev något error så denhär bannen är inte jag som har gjort fel jag kan inte styra om mitt spel ska crasha eller inte det blir svårt för mig att styra över det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att försöka rpa mer på att jag har skador och att försöka så att mitt spel inte crashar igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

1. Du rpar inte alls på skador, man i princip dör efter en sådan krock.
2. Du har lämnat enligt loggsen, men ifall det står så för du bliv bannad är också möjligt.

Dessvärre så ska det vara en ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka