Nekad Unive123 | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unive123

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: 1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91#9334

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: C-Logg under Scenario Går ut om: 2 dagar 3 timmar 29 minuter Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot reglerna och lämnade under ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var på bahamas och skulle åka därifrån och då åker en vit bil bakom oss och krocka in i oss med flit och då går jag ut ur bilen och när jag kommer fram till dom så säger dom fick du inte ont eller för jag tänkte inte på att rpa på skador jag blir bara arg och förbannad och då skriver någon SV i chatten svban direkt och då lämnar jag spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker att det var rätt av er att banna och jag har full förståelse för det och jag kommer aldrig att göra om detta igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut och jag kommer inte ihåg så mycket från det men det jag vet är att jag har ångrat mig varje gång jag har blivit bannad och tänkte "varför gjorde jag så här för".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpat på skador mer och inte hoppa ut ur bilen och börja hoppa på dom, det var mitt fel jag rpade inte på skador jag kommer aldrig göra om detta igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket att inte lämna under scenarion, och om ni unbannar mig så kommer jag att göra mitt allra allra bästa för att undvika att bli bannad och att försöka göra mitt bästa att inte bli bannad igen jag vill göra servern till en trygg och säker plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka