Nekad Unive1 | Medlem ansökning [Robban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Glassen91#9334

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mulle mek och han är 22 år gammal och han gillar att mecka med bilar och köra snabbt, han är en väldigt posivit person som gillar att hjälpa till, och göra folk glada och han vill allas bästa. Han har haft en ganska bra uppväxt med sin mamma och pappa och sina två små syskon dom bodde i ett litet hus ute på landet. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar (som sagt), hans drömjobb är att få jobba med bilar och hålla på med det. När mulle hade fyllt 19 år ville han börjar utforska staden ännu mer, och då hittade han staden unive där han bor idag, han trivs så sukt bra dä han mår som bäst där och han kommer aldrig att flytta från denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och rolig rp nivå då jag tidigare spelat på servern och vet hur man ska rpa för att göra roliga scenarion osv. Jag kommer också att se till så att min omgivning får rolig rp. Jag kommer också att bidra med roliga scenarion. Jag kommer också se till att båda parter i ett scenario får rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte skall spela för att vinna scenarion, alltså att det ska vara kul för båda parter att kunna rpa och skapa roliga scenarion, att det inte ska ha några motgångar. Så man ska inte spela för att vinna som tyder lite på powergaming att man endast vill spela för makt utan det ska vara kul för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på youtube och twitch på folk som spelar Unive och jag blev väldigt intresserad av denna server och gick in och testade och det var lika roligt att spela som att titta när folk spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka