Accepterad Unive1 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: steam:1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91 9334

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: lallare Går ut om: 1 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: ᆯ Hammarl0f

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? säkert för att jag lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var såhär, det kommer in en person på universitets sjukhuset och är väldigt otrevlig mot oss därefter så börjar chefen på sjv bli väldigt lallig samt en annan civli person inblandas samt en till kollega till sjv, då springer vi efter han som var otrevlig och kallade oss väldigt fula saker, efter det springer han ut utomhus på ett litet tak på sjukhuset och där börjar chefen, civil personen och den andra kollegan börjar mata den killen med slag medan jag står vid sidan av och gömmer mig bakom en pelare, sen när detta pågick ett litet tag så börjar jag tröttna och slåg tillbaka 1 slag ENDAST 1 slag och några minuter efter då blir jag bannad för lall i 2 dagar när jag nästan inte gjorde någonting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja lite mittimellan såklart staffen har rätt att banna men just mig känns lite onödigt när jag slog 1 slag på personen samt dom andra matate på med slag, kanske att denna staff som bannade såg, och jag vet själv att jag slog honom med 1 slag utan jag sitter inte och ljuger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare på servern då jag var nybörjar inom RP:n och visste inte vad jag fick och inte göra, men nu är der nya tider och jag vet vad som är rättt och vad som är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? just detta hade jag för det första inte slagit tillbaka 1 slag på personen om jag hade kunnat spola tillbaka i tiden så skulle jag tänkt om en extra gång för att tänka är det verkliger värt det, då ahde jag sagt till mig själv nej det är inte optimalt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även inte lalla eller att börjar bli aggresiv mot personer, och dett kommer jag aldrig att göra om igen, det är ett stort misstag jag har beslutat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka