Nekad Unive1 | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: steam:1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91 9334

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption Inom Yrke samt Erkännande till Krim Utan Krim, Hoppas du lär dig något av denna bannen och du är varmt Välkommen att Överklaga din Ban på Forumet - Ha en fortsatt trevlig dag. Placerad av: LUDDE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot ett stort regelbrott och detta kommer aldrig att hända igen jag är fruktansvärt ledsen över detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev pingad i unive dcn och jag går in och kollar vad det är och då har någon bara taggat mig på mitt namn, då börjar jag undra vad det är som händer, jag skrev ett PM till han som taggade mig och frågar varför han taggade mig, fick inget riktigt bra svar på den frågan men sen frågar jag om jag har gjort något då svarar han kanske kanske inte, efter en liten stund senare efter allt det försvinner alla unive dc som jag är med i och då börjar jag inse att något är påväg att hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket inte det är en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel jag tycker staffsen som bannade mig gjorde helt rätt i detta, om jag blir unbannad kan jag lova hela staff teamet att detta aldrig kommer att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flertals många gånger tidigare, det var mest när jag var nybörjare på servern, då blev jag bannad mest för lall, slagits på torget, suntförnuft och lite annat, och det har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag ska vara ärlig så hängde jag inte riktigt med på allt som hände, blev bara helt plötsligt pingad i dcn och pang bom var jag p bannad så jag vet inte exakt vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt otroligt mycket efter denna bannen och om ni unbannar mig så kommer jag att göra mitt bästa för att detta inte ska hände igen jag lovar er om ni unbannar mig så kommer jag inte hamna här en gång till, jag skulle jättegärna vilja ha en chans till på denna server och försöka en gång till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Kommer verkligen INTE att godkänna denna då jag sätt precis vad du gjort och försökt pressa andra till att delta i dina smutsiga dumheter, tycker verkligen du birde tänka över vad du gjort och när du väl lärt dig reglerna så kan det finnas en minimal chans att du är välkommen tillbaks till Unive, Men för tillfället bör du tänka igenom saken riktigt noggrant! Ha en fortsatt trevlig kväll -LUDDE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka