Accepterad Unive1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glassen91

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365567162/

Ditt Hex-ID: steam:1100001182868ba

Vad är din discord tagg? Glassen91 9334

Vem var det som bannade dig? vet inte bannad från dcn.

Hur lång tid var din ban? tror permanent eftersom att jag är bannad från dcn

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? finns ingen text vad som står men jag är bannad från dcn iaf

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte skötte mig vilket jag ångrar jättemycket, jag skulle jättegärna vilja bli unbannad på dcn och försöka på nytt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev först permanent avstängd från servern, sen blev jag avstängd från dcn, vilketr jag hoppas jag kanb få unbann på för att jag fick unban från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut ingen felaktig ban staffsen har gjort helt rätt det var jag som inte betede mig så jag blev permanent bannad från servern och dcn vilket jag ångrar jättemycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad från servern många gånger, men jag har aldrig blivit avstängd från dcn vilket jag har blivit nu och vilket jag ångrar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte exakt vad jag hade kunnat göra annorlunda, eftersom det är en dc ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka